×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری چهاردهمین جشنواره تئاتر جوان در استان قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین، رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین اظهار کرد: در راستای گسترش آموزش تئاتر در بین جوانان و خانواده‌ها چهاردهمین جشنواره تئاتر جوان در بخش صحنه‌ای برگزار می‌شود.

کیوان حبیبی افزود: متون نویسندگان جوان استان قزوین با توجه به شرایط و توانایی‌های گروه ارائه دهنده در اولویت قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: محورکشی نویسنده در مرحله بازبینی الزامی است و نمایشنامه‌های متقاضی باید مورد تایید هیئت بازخوان قرار بگیرند.

حبیبی گفت: گروه‌های برگزیده به انتخاب هیئت داوران جهت اجرای عمومی و انجمن هنر‌های نمایشی قزوین معرفی خواهند شد.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین یادآور شد: مهلت ارسال نمایشنامه تا ۱۰ شهریورماه و زمان اعلام نمایشنامه‌های پذیرفته شده ۲۰ شهریورماه خواهد بود.

به گفته حبیبی، بازبینی آثار نیز ۲۰ تا ۲۵ آذر ماه و اعلام نهایی آثار راه یافته به جشنواره ۲۷ آذرماه و این جشنواره هجدهم تا بیست و دوم دی ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین مدارک مورد نیاز جهت شرکت در این جشنواره را نامه درخواست شرکت در جشنواره به رئیس انجمن هنر‌های نمایشی قزوین و همچنین تحویل یک نسخه پرینت شده از نمایشنامه به همراه فایل pdf و word به دفتر انجمن هنر‌های نمایشی قزوین به آدرس قزوین، میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، انجمن هنر‌های نمایشی ایران (دفتر قزوین) عنوان کرد.

انجمن هنر‌های نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری، چهاردهمین جشنواره تئاتر جوان استان قزوین را برگزار می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.