×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بسترسازی برای مشارکت حداکثری مهمترین رسالت مجریان انتخابات است

 به گزارش کافه خبر قزوین،منوچهر حبیبی در ستاد انتخابات استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و همه وظیفه داریم برای تحقق این مهم اقدام کنیم.

 بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین،معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: فراهم کردن تمهیدات لازم برای شرکت حداکثری مردم از مهمترین رسالت‌های همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات است.

حبیبی یادآور شد: ویروس کرونا بیش از یک سال است شرایط ویژه ای در کشور ایجاد کرده به همین دلیل تفاوت‌های زیادی در این دوره داریم و کاری سخت در پیش است که با مدیریت باید آن را سپری کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: برای پیشگیری از هر گونه آسیب ناشی از کرونا باید مراقبت‌های بهداشتی بشدت مورد توجه قرار گیرد.

حبیبی اضافه کرد: برای پیشگیری از هر گونه مشکلی می‌بایست در هر شعبه اخذ رأی یک مراقب بهداشت به عنوان عضو شعبه مستقر شود، که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر موظفند مراقبان بهداشت را به ستادها و هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها معرفی کنند.

وی تصریح کرد: ستادهای تبلیغاتی داوطلبان باید در مکان‌های مناسب جانمایی و مستقر شوند و انتخاب مکان در خیابان‌ها و معابر شلوغ منطقی نیست زیرا باید فاصله ستادها حتماً رعایت شود تا در رفت و آمد افراد مشکلی به دلیل نزدیکی ستادها ایجاد نشود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی لازم است رؤسای ستاد خود را به ستاد انتخابات استان معرفی کنند.

وی اظهار کرد: برای انتخابات ۲۸ خرداد ماه در استان قزوین تعداد ۱۱۸۵ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرای شهروندان پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین همچنین اعلام کرد: بر اساس گزارش‌های تهیه شده در کشور عملکرد ستاد انتخابات استان خوب ارزیابی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.