×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بودجه شهرداری‌های قزوین، واقعی و به دور از نگاه سلیقه‌ای تدوین شود

 به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین روز یکشنبه با حضور در نشست شورای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان تاکستان ضمن تاکید بر اهمیت بودجه در شهرداری‌ها افزود: بودجه شهرداری باید در بردارنده برنامه دستیابی به اهداف به همراه پیش بینی مالی مورد نیاز باشد.

 مصطفی صالحی در ادامه ضمن تاکید بر ارتقا و بهبود وضع شهرها در برابر خطرات ناشی از بحران‌های طبیعیو همچنین شیوع و همه گیری ویروس کرونا خاطر نشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۰ ، شهرداری‌ها باید با توجه به شرایط موجود و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، الزامات و اولویت‌های بودجه را  تدوین نمایند.

این مسئول بر نقش و مسوولیت مهم و اساسی مدیریت شهری در ارائه خدمات پایدار و با کیفیت به شهروندان تاکید کرد و افزود: اصلاح فرآیندها و بهبود روش‌ها، کاهش هزینه های اداره شهر، توجه به عدالت در توزیع منابع و توجه به مناطق و محلات کمتر توسعه یافته، نقش بسیاری در نگهداشت شهر و تامین نیازهای شهروندان دارد و باید در تنظیم و تهیه بودجه شهرداری ها مورد توجه قرار بگیرد.

 به گفته صالحی، جهت دهی به منابع برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری اولویت دار از موارد مهم در تهیه و تنظیم بودجه سال آتی است و بودجه شهرداری های استان قزوین باید بر اساس سیاست‌های اسناد بالا دستی، راهبردها و مقتضیات محلی تدوین شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.