×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
«تحت هر شرایطی باید این نقش را بازی کنی»

به گزارش کافه خبر قزوین به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، کاوه خداشناس که ایفای نقش شهید شهریاری را در سریال «صبح آخرین روز» برعهده گرفته است، در این زمینه اظهار کرد: بازی در نقش شهید شهریاری، دانشمند بزرگ هسته‌ای کشورمان یکی از افتخارات کارنامه هنری من است. ابتدای امر، نقش‌آفرینی در نقش این شخصیت برایم دشوار بود و حتی از تهیه‌کننده و کارگردان اثر خواستم نقش دیگری به من بدهند، ولی جواب آنها فقط یک لبخند و یک جمله بود؛ «تحت هر شرایطی باید این نقش را بازی کنی».

این بازیگر با بیان اینکه «لحظات بسیار خوبی را هنگام نقش‌آفرینی به جای شهید شهریاری تجربه کرده‌ام»، گفت: انرژی مثبت زیادی از سوی دوستان و به‌ویژه خانواده این شهید بزرگوار گرفتم و اگر همراهی آنها نبود، شاید کار به این خوبی و  با این باورپذیری تولید نمی‌شد.

او با بیان اینکه «هر روز این پروژه برایم دلپذیر و مملو از خاطرات شیرین است»، ادامه داد: برای ایفای نقش شهید شهریاری دیدارهای متعدد و مفصلی با خانواده شهید و همکاران او در سازمان انرژی اتمی، دانشگاه شهید بهشتی و حتی برخی شاگردانشان داشتم؛ چون برایم مهم بود که با رفتار و شخصیت او آشنایی بیشتر پیدا و از این مسئله در شخصیت‌پردازی بهتر استفاده کنم. به همین دلیل از این کار ساده نگذشتم و به ریزترین مسائل از جمله تکه کلام‌های این شهید حتی در منزل توجه داشتم. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.