×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تذکر کتبی به ۶ نامزد انتخاباتی شورای شهر آبیک

به گزارش کافه خبر قزوین،سعید احمدزاده از تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی در پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان آبیک خبر داد و گفت: این کارگروه با حضور دادستانی، اداره اطلاعات مجموعه‌های اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی شهرستان تشکیل و با هدف ساماندهی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی آغاز به کار کرده است.

بنا بر اعلام دادگستری کل استان قزوین، وی افزود: با توجه به مصوبه کارگروه در مراحل اولیه وقوع جرم از سوی نامزدهای انتخاباتی بدواً تذکر شفاهی سپس تذکر مکتوب داده خواهد شد و چنانچه تخلفات ادامه یابد با درخواست کارگروه مذکور صلاحیت نامزد متخلف مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

دادستان آبیک با اشاره به مواردی که تذکر داده شده گفت: از زمان آغاز به کار این کارگروه تاکنون بالغ بر ۱۰ مورد تذکر شفاهی و ۶ مورد تذکر کتبی صورت گرفته است که خوشبختانه نامزدهای انتخاباتی به تذکرات توجه و از ادامه روند وقوع تخلف خودداری کرده‌اند.

رئیس کارگروه رصد فضای مجازی شهرستان آبیک تصریح کرد: هدف ما از این نوع رصد و برخورد، سالم‌سازی فضای مجازی و ارشاد نامزدهای انتخاباتی است تا از ایجاد بستر مسموم و جرم‌زا جلوگیری به عمل آید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.