×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تردد ناوگان مسافربری جاده‌ای قزوین با ۵۰درصد ظرفیت امکان‌پذیر است

به گزارش کافه خبرقزوین،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در این باره اظهار کرد: البته با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی توصیه می‌شود هموطنان از سفر در این ایام خودداری کنند.

جواد حق لطفی افزود: فروش بلیت به افراد مشکوک به کرونا ممنوع است و شرکت‌های مسافربری بابد قبل از فروش بلیت با استعلام از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سلامت مسافران اطمینان یابند.

این مسئول بیان کرد: پایانه‌های مسافر و کالا هم موظفند در جهت مقابله با کرونا تمام بخش‌های پایانه‌ها را به طور مرتب ضدعفونی کنند.

وی همچنین بر آمادگی ناوگان حمل و نقل بار تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتقال کالاهای اساسی مردم از بنادر، ناوگان بار باید در این ایام آمادگی اعزام کامیون برای جابجایی کالاها را داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بر مشارکت شرکت‌ها و انجمن های حمل و نقل با پلیس راه برای نظارت بر چگونگی حمل کالا و برقراری گشت‌های کنترل بارنامه به منظور جلوگیری از فرار بار تاکید کرد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری انجمن های صنفی حمل و نقل جاده‌ای گفت: در یک سال گذشته به دنبال شیوع کرونا خسارت‌های زیادی به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به ویژه در حوزه مسافر وارد شد اما با وجود این دشواری‌ها تلاش انجمن‌های صنفی این حوزه قابل تقدیر بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.