×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشریح برنامه‎‏ های کمیته ایثارگران به مناسبت دهه مبارک فجر/برگزاری یادواره‌ لشکر فرشتگان تاریخ ساز و تجلیل از 17 هزار شهید زن و جانباز برای نخستین بار در کشور

به گزارش کافه خبر قزوین، سردار یعقوب سلیمانی در نشست خبری کمیته ایثارگران ستاد دهه مبارک فجر که امروز(سه‌شنبه) به صورت ویدئوکنفرانس و آنلاین برگزار شد؛ اظهار کرد: تبلور و پیروزی انقلاب به برکت خون پاک و مطهر شهدا شکل گرفته است ونباید فراموش کرد که اگر بعد از 42 سال ایستادگی و مقاومت هنوز ایران در مقابل ناهنجاری و قانون شکنی ها پیروز و سربلند است به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی بوده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: با وجود مهندسی فرهنگی دشمنان که با بیش از ۳۴۰سایت و رسانه رسمی به زبان فارسی در راستای متوقف کردن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرده اند ولی به واسطه ایثار و شهادت طلبی ها در رسیدن به اهدافشان نا کام مانده اند.

مراسم میهمانی لاله‌ها در ۱۹هزار گلزار شهدای سراسر کشور

وی،برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در ۱۹هزار گلزار شهدای سراسر کشور،برنامه ویژه همچنین با نام و یاد سردار دل‌ها در گلزار شهدای کرمان را از مهمترین برنامه های فرهنگی دهه فجر عنوان کرد و افزود: با توجه به نقشی که اهل تسنن در دوران قبل و بعد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته اند، برنامه ویژه ای در شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی که عطر 353 شهید در آن گلزار شهدا پیچیده است، برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: گلباران گلزارها و مزار شهدا در22 استان، تعویض پرچم و اجرای برنامه اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدا سراسر کشور و برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر بر شمرد.

اختتامیه سی امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با عنوان “سرباز انقلاب”

وی توضیح داد: برگزاری یادواره‌ ” لشگر فرشتگان تاریخ ساز” بزرگداشت  شهدای زن ،جانباز و آزاده در سراسر کشور از ۸ بهمن ماه ( وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا و در طول بهمن ماه بخصوص ۱۵ بهمن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن تا ۱۵ اسفند ماه در آستانه روز بزرگداشت شهدا نیز در نظر گرفته شده است از سوی دیگر،برگزاری بخش ویژه در اختتامیه سی امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با عنوان “سرباز انقلاب”  از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است که با موضوع شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت در حال تدوین است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد کشور بیان کرد: تهیه، تولید و پخش مجموعه 10قسمتی روایت ایثار ویژه شهدای سلامت با توجه به نقش و جایگاه کادر درمانی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا در مراسمی در دهه فجر رونمایی خواهد شد.

دیدار با 22هزار خانواده شهید در ایام دهه فجر

وی، ساخت و پخش نماهنگ سرود با موضوع پیروزی انقلاب و پخش از رسانه ملی، رونمایی از 10عنوان کتاب تازه نشر شاهد، برگزاری مسابقات رالی برای جانبازان 70 درصد و تجلیل از 115ایثارگر در حوزه قرآن از دیگر برنامه‌های یوم الله دهه فجر عنوان کرد.

سلیمانی دیدار با خانواده معظم شهدا که حداقل 22هزار خانواده شهید،ایثارگر وخانواده‌های شهدای مدافع حرم را که در قالب اجرای طرح سپاس استانی، روستایی و عشایری از 12 بهمن تا 22بهمن برنامه‌ ریزی شده را از اهم برنامه های فرهنگی ستاد کمیته ایثارگران ستاد دهه مبارک فجر ذکر کرد.

 گفتنی است، در انتها معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرستوی کنگره ملی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» رونمایی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.