×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تغییر فانتزی در «بینوایان» ویکتور هوگو

به گزارش کافه خبر قزوین به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، داستان های این مجموعه رادیویی به صورت یکی در میان است؛ یعنی یک هفته به قصه خارجی می‌پردازد و هفته بعد وارد یک قصه ایرانیِ کهن می‌شود.

فرشاد آذرنیا، تهیه کننده «انبار کتاب های جادویی» با این مطلب افزود: در این مجموعه رادیویی، آلما و کیان خواهر و برادر جوانی هستند که به تازگی به مجتمعی به اتفاق پدر و مادرشان نقل مکان کرده‌اند و در بخش انبارهای مجتمع این خواهر و برادر انبار متروکه‌ای را می‌یابند که مملو از کتاب است و آلما به شدت اهل مطالعه و علاقه‌مند به کتاب خواندن است و هر دو کنجکاوانه وارد انبار می‌شوند و ماجراها از جایی آغاز می‌شود که آلما یکی از کتاب‎‌ها را برمی‌دارد و حین خواندن آن ناگهان به اتفاق برادرش وارد ماجرای کتاب می‌شوند و طی ماجراهایی طنز باعث تغییر داستان می‌شوند.

وی بیان کرد: این هفته نیز آنها به سراغ کتاب «بینوایان» ویکتور هوگو می روند و متوجه می شوند که باز هم روزبه، همان شخصیتی که هر بار داستان های رمان ها و قصه های معروف را تغییر داده است، این بار هم قصه بینوایان را به صورت فانتزی تغییر داده است.

این تهیه کننده رادیویی تأکید کرد: چون این کار فانتزی است و دنیای ناشناخته ای دارد و با فضای رئال متفاوت است، در ساخت آن از افکت های فانتزی استفاده کرده ام.

آذرنیا عنوان کرد: در این نمایش رادیویی بهادر ابراهیمی در نقش کیان، شیوا رفیعیان در نقش آلما، بهناز بستان دوست در نقش کوزت، احمد گنجی در نقش ژان والژان، محمد آقا محمدی در نقش ژاور و مهرداد مهماندوست در نقش ماریوس به ایفای نقش پرداخته اند اما همه شخصیت ها و داستان تغییر داده شده است.

گفتنی است،«انبار کتاب های جادویی» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی رضا عمرانی، نویسندگی سمیرا شکوهی و افکتوری نازنین حسن پور، پنج شنبه بیستم آذرماه، ساعت ۲۲ از رادیو نمایش پخش می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.