×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تفاهم نامه همکاری هلال احمر قزوین و ارتش به امضاء رسید

به گزارش کافه خبر قزوین،تفاهم نامه همکاری هلال احمر قزوین  و تیپ 116 پیاده مکانیزه ارتش به منظورایجاد و گسترش مشارکت ،همفکری و همکاری در زمینه های برنامه ریزی، تحقیقاتی ،آموزشی و پژوهشی، ورزشی ،تبادل نیروی انسانی و تجهیزات و سازماندهی تیم های عملیاتی با حضورمدیرعامل، معاون امداد و نجات و معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر و فرماندهی تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید سرلشگر صفوی  و رییس عقیدتی و سیاسی لشگر 16 زرهی قزوین صبح امروز در این جمعیت به امضاء رسید.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر  و ارتش 16 زرهی استان نقاط مشترک بسیاری جهت انجام فعالیت های مهم و موثر در استان دارند و تمامی مشکلات اخیر از قبیل سیل لرستان و برف و کولاک گیلان و مبارزه با ویروس کرونا در استان در کنار هم فعالیت های مشترک بسیار خوبی را ارائه نمودند و در تمامی مراحل کنار مردم  بودند.

این مسئول عنوان کرد: هر دو مجموعه از توانایی ها، امکانات و ظرفیت های خوبی جهت ارائه خدمات برخوردار هستند که به موجب این تفاهم نامه در آینده نیز هم افزایی بین دستگاهی چمشگیر تر خواهد بود و امداد رسانی در زمان بحران با سرعت، دقت بیشتر و کیفیت بالاتری انجام خواهد شد.

آصفی ادامه داد: با توجه به این که در این تفاهم نامه  از ظرفیت های موجود در کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی استفاده خواهد شد در نیمه شهریور ماه نیز مانوری مشترک جهت هماهنگی بیشتر میان دو دستگاه برگزار می شود که دستاوردهای آن بسیار مفید می باشد.

در ادامه امیر سرتیپ دوم بیژنوند فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه استان قزوین بیان کرد: امدادگران خدوم و زحمت کش جمعیت هلال احمر همواره مانند سربازان برای خدمت رسانی و جانفشانی برای مردم آسیب دیده آماده هستند.

وی توضیح داد: در راستای خدمات رسانی و همکاری مؤثرتر نیروهای ارتش در حوادث و سوانح به موجب این تفاهم نامه این نیروها  آموزش های تخصصی امدادی و دوره های تک پودمانی را با کمک مدرسین و مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت  هلال احمر استان فرا خواهند گرفت و ارتش 16 زرهی استان با تمام قوا در کنار نیروهای جمعیت هلال احمر استان در حوادث و بحران ها  خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.