×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تمامی مطالبات کارگران استان قزوین تا آخر سال پرداخت می شود


 به گزارش کافه خبر قزوین،معاون سیاسی استانداری قزوین در جلسه کمیسیون امنیت کارگری، افزود: اقدامات و برنامه ریزی های خوبی توسط کمیسیون های کارگری در شهرستان های استان قزوین انجام شده که نتایج قابل قبولی داشته است.

منوچهر حبیبی با اشاره به ایام پایانی سال تاکید کرد: ضرورت دارد مراقبت های ویژه از سوی دستگاه های مربوط صورت بگیرد که در این ایام تمامی مطالبات کارگران توسط واحدهای تولیدی پرداخت شود.

این مسئول با بیان اینکه پرداخت مطالبات کارگران واحدهای تولیدی و شهرداری ها در اولویت است افزود: کارگران جزو اقشار با اهمیت و زحمتکش جامعه هستند و حقوقشان دیون ممتازه است باید با اولویت پرداخت شود.

به گفته وی، پرداخت حقوق کارگران باید همزمان با کارمندان شهرداری ها در یک زمان پرداخت شود.

تعدیل نیرو در حوزه صنعت کاهش پیدا کرده است

معاون سیاسی استاندار اشاره به ارزیابی های صورت گرفته در زمینه اشتغال کارگران در این استان افزود: قطع همکاری و تعدیل نیرو های کارگری در حوزه صنعت و واحد های تولیدی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و این موضوع در شرایط سخت تحریم و کرونایی این اتفاق افتاده است.

حبیبی با اشاره به اهمیت مهارت کارگران اظهار داشت: با توجه به فضای ایجاد شده در زمینه اشتغال هیچ متقاضی کاری که دارای کارت مهارت باشد بی کار نخواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.