×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
توجه به هنرمندان و ترویج هنر انقلابی در حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین است

به گزارش کافه خبر قزوین؛حسین براتی صبح امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم مرداد_ در نشست با رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین اظهار کرد: بسیج را شجره ی طیبه ای دانست که حضرت امام (ره) آن را غرس نمودند و امروز به درخت تناوری در راستای خدمت به مَردم در همه عرصه های دفاعی، توانمندسازی، امداد‌ و نجات، فرهنگی و هنری و… تبدیل شده و به معنای واقعی کلمه خادم ملت است.

 دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین افزود: توجه به هنرمندان، حمایت از آنان و ترویج هنر انقلابی با نگاه به سبک زندگی ایرانی _ اسلامی از جمله موارد مورد توجه این اداره کل است‌.

این مسئول فرهنگی استان مجموعه بسیج را مجموعه ای کارآمد، پویا و بازوی توانمندی برای انقلاب اسلامی و حامی دولت و ملت در همه ابعاد دانست و خاطر نشان کرد: در حقیقت کانون بسیـج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد در تحقق هدفی مشترک در تلاش هستند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان عنوان کرد: کشف استعدادهای هنری و هدایت آن در مسیر صحیح از جمله وظایف بسیج هنرمندان است و کشف استعدادها در همه سطوح از سطح ابتدایی با حضور افراد علاقه مند به موضوعات و رشته های هنری تا سطوح عالی و دانشگاهی و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از آن در بسیج هنرمندان از اولویت‌ها است.

سرهنگ محمد کشاورز افزود: هنر انقلابی بر اساس ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی شکل گرفته و هدف آن ترویج و تقویت ارزش‌های دینی، اجتماعی و انسانی در جامعه است. سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین تلاش دارد تا با هر سازمان و دستگاه فرهنگی و هنری که زمینه هم‌کاری را فراهم کند، هم‌راهی و هم‌افزایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا هنر به عنوان رساترین زبان برای انتقال ایده های شریف مورد توجه باشد و تشویق هنرمندان متعهد استان و پرورش هنرمندان تراز انقلاب، یک اقدام اساسی تلقی گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.