×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع یک هزار و 600 بسته معیشتی در طرح ملی پویش هلال رحمت در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: این جمعیت یک هزار و 600 بسته حمایتی و معیشتی که هر بسته شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، چای، قند و … است بین خانوار‌های نیازمند توزیع کرد.

حسن آصفی با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته های معیشتی 5 میلیارد و 600 میلیون ریال است که در قالب پویش هلال رحمت و با کمک خیرین و داوطلبان جمع آوری، بسته بندی و توزیع شد در ادامه افزود: از ظرفیت خانه های هلال و همراهی داوطلبان در خصوص جذب منابع، کمکهای نقدی و غیرنقدی در شعب و دفاتر نمایندگی هلال احمر استان استفاده شد.

وی با بیان اینکه طرح ملی پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی شده و در حال اجراست، در ادامه گفت: این طرح از اسفندماه سال گذشته و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده و جامعه هدف آن را خانوارهای نیازمند، خانواده‌های زندانیان،خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست ، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی و خانواده‌های معسر آنها تشکیل می‌دهند.

این مسئول افزود: پویش “هلال رحمت” با شعار «همه با هم توقف ناپذیریم» و با نقش آفرینی شعبات و اهتمام و همراهی خانه های هلال و با همکاری خیرین حقیقی و حقوقی، سمن ها، موسسات خیریه و بنگاه‌های اقتصادی تا پایان ماه مبارک رمضان در اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با قدردانی از همه خیرین و نیکوکاران و همراهی خانه های هلال در اقصی نقاط استان که برای این پویش فعالیت نمودند و توانستند در تامین نیازمندیهای گروههای هدف، هلال احمر را همراهی کنند، عنوان کرد: مهم ترین سرمایه جامعه کمک‌ به هم نوع است که اگر هوشمندانه عمل کنیم و تحلیل دقیق از وضع موجود داشته باشیم، با وجود این سرمایه اجتماعی از تمامی تهدیدات عبور خواهیم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: خیرین و مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۶۰۳۶۴۵۷۲ بانک ملت به نام خیرین جمعیت هلال احمر استان قزوین واریز کنند و در این پویش یار و همراه اقشار آسیب پذیر جامعه باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.