×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع 21 هزار بسته معیشتی همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان تاکستان/رسانه ها حقایق دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کنند

به گزارش کافه خبر قزوین، فرمانده سپاه شهرستان تاکستان در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد،اظهار کرد: دفاع مقدس سند مظلومیت ملت ایران، سند اقتدار، ایثار و خودباوری و خلاقیت جوانان و نوجوانان و فرماندهان نظام ماست به همین دلیل می بایست رسانه ها با تمام ظرفیت و رسالتی که بر دوش آنهاست حقایق دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کنند.

فرمانده سپاه شهرستان تاکستان با بیان اینکه در طول ۲۰۰ سال گذشته بیش از یک میلیون کیلومتر مربع از خاک کشور را در جنگ‌های مختلف از دست ما خارج شد افزود: در دفاع مقدس ما با کلکسیونی از جنگ ها مواجه شدیم در گذشته هدف خاک بود به همین دلیل تلاش شد مرزهای کشور حفظ شود اما در دفاع مقدس مرزهای ما اعتقادات ما بودند.

وی با اشاره به اینکه رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام که بازیچه دست امپریالیسم جهانی بود اهدافی را برای آغاز جنگ با ایران مطرح کرد بود افزود: حاکمیت بر اروند، تبدیل کردن عراق به عنوان ژاندارم خلیج فارس و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران که شعار صدور اسلام داشت،از جمله اهداف اهم دشمن بود.

به گفته این مقام مسئول، از جمله دستاوردهای مهم دفاع مقدس ایجاد روحیه “ما می توانیم” و همچنین اثبات استعدادهای فوق العاده ای هم مانند شهید باقری، شهید همت و شهید خرازی که به عنوان فرماندهان جنگ معرفی شدند را می توان عنوان کرد.

برپایی 40 برنامه در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان، صدور انقلاب، رسوا شدن دشمنان و کنار زدن پرده از چهره تزویر، شکسته شدن ابهت ابرقدرت شرق و غرب، خودکفایی وبومی سازی نیازمندی‌های نظامی از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت پروتکلهای بهداشتی اجرا خواهد شد افزود: پیش بینی می شود 40 برنامه در قالب های مختلفی همچون دیدار صمیمانه بسیجیان با نماینده ولی فقیه در تاکستان،پخش مستقیم سخنرانی رهبر کبیر انقلاب، مراس م تجلیل از رزمندکان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و افتتاحیه کارگاه خیاطی شعید سلیمانی اشاره کرد.

فرمانده سپاه شهرستان تاکستان عنوان کرد: در قالب رزمایش کمک مومنانه 21 هزار بسته معیشتی و تحصیلی در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد که از این تعداد سه هزار بسته آن شامل لوازم التحریر می شود.

به گفته وی، روز 31 شهریور ماه با حضور مسئولان شهرستانی چهار هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 250 هزار تومان در ورزشگاه ۱۵ خرداد توزیع خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.