×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت سازمان جهاد کشاورزی قزوین است

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز سه شنبه در جلسه مشترک با مهدی صادق پور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اظهار کرد: با مشارکت و همکاری بسیج می‌توان طرح‌های خوبی در بخش کشاورزی اجرا کرد.

فاطمه خمسه افزود: اعتقاد داریم کار جهادی و حفظ روحیه همکاری با سایر دستگاه‌های خدمات رسان می‌تواند در توسعه بخش کشاورزی مؤثر باشد.

خمسه اظهار داشت: بایستی اقدامات اساسی طرح‌های زیر بنایی بویژه طرح‌های در زمینه مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی با مشارکت بسیج سازندگی و بهره برداران اجرا و عملیاتی کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در موافقت نامه سازمان جهاد کشاورزی برای تسریع در امر خدمت رسانی همچون سال‌های گذشته تعدادی از طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای بخش برای اجرا به بسیج سازندگی سپرده خواهد شد.

به گفته وی، بسیج به عنوان یک نهاد مردمی می‌تواند نقش مؤثری در پیشبرد اهداف توسعه‌ای بخش داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: بسیج همواره با روحیه جهادی توانسته در راستای توسعه و آبادانی بخش‌های مختلف کشور با همکاری دستگاه‌ها طرح‌های عمرانی خوبی اجرا کند.

مهدی صادق پور افزود: بسیج این آمادگی را دارد که به کمک جهاد کشاورزی طرح‌های عمرانی اولویت دار بویژه در مناطق محروم روستایی اجرا کند.

وی افزود: در حال حاضر مشکل آب اولویت مهم استان است و در تلاشیم با همکاری دستگاه‌های متولی به ویژه جهاد کشاورزی؛ طرح‌های خوبی در راستای مصرف بهینه آب انجام دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.