×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جابجایی و حرکت دسته‌های عزاداری در ایام محرم ممنوع است/توزیع هر گونه غذای نذری گرم و طبخ شده ممنوع است

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین ستاد کرونای استان قزوین روز شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم سوگواری تاکید کرد و افزود: در ایام محرم همه عزاداری‌ها فقط در فضای باز و با تعداد محدود و در زمان کوتاه برگزار خواهد شد تا هیچ عزاداری آلوده به ویروس نشود و در این راستا ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر نهادها که فضای روباز مناسبی دارند باید آن را در اختیار هیئت‌های عزاداری قرار دهند.

منوچهر حبیبی اظهار کرد: جابجایی و حرکت دسته‌های عزاداری در ایام محرم ممنوع است و از رسانه‌های گروهی، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استانی انتظار داریم با اطلاع رسانی مستمر و به موقع همه شهروندان و هیئت‌ها را در جریان ممنوعیت‌های اعلام شده و مصوبات ستاد قرار دهند.

وی یادآور شد: همچنین به منظور حفظ سلامت شهروندان و عزاداران، پخت و توزیع هر گونه غذای نذری گرم و طبخ شده ممنوع است و تنها نذوراتی شامل مواد غذایی خشک در بسته بندی بهداشتی مجاز به توزیع است.

این مسئول بیان کرد: برگزاری هر گونه تجمع ورزشی از جمله مجمع هیئت فوتبال تا شرایط عادی شدن شرایط استان ممنوع است و آرامستان‌ها نیز تعطیل شده و فقط برای افراد در تعداد محدود برای حضور کوتاه مدت در برخی روزها تصمیم گیری خواهد شد.

به گفته وی، فعالیت مهد کودک‌ها، آموزشگاه‌های علمی، موزه‌ها، شهربازی‌ها فقط با نظر دانشگاه علوم پزشکی مجاز خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.