×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره شعر طنز مجازی «بیرون خبری نیست» تمدید شد

به گزارش کافه خبر قزوین،مهلت شرکت در جشنواره شعر طنز مجازی «بیرون خبری نیست» تا ۲۰ خرداد ماه تمدید شد، محورهای آثار برای شرکت در این جشنواره، کرونا و قرنطینه، بهار کرونایی، کرونا و دید و بازدید، فاصله گذاری اجتماعی و در خانه بمانیم، است.

شرکت کنندگان می‌توانند اشعار خود را در قالب فیلم کوتاه «حداکثر ۵ دقیقه» به صورت افقی فیلم برداری کرده و با هشتک #بیرون خبری نیست در یکی از شبکه‌های اجتماعی بارگذاری نموده و آدرس لینک را جهت داوری به آدرس tanzmajazi ارسال کنند.

شاعران و شرکت کنندگان در استفاده از قالب‌های شعری اعم از غزل، مثنوی، چارپاره، دوبیتی، نیمایی و سپید محدودیتی نداشته و می‌توانند در هر یک از قوالب آثار خود را ارائه کنند.

گفتنی است آثار پس از جمع آوری و پایش، توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره به غیر از بخش ویژه به انتخاب هیئت داوران از بین آثار ارسالی به ۵ اثر نیز جایزه به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد کرد.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ خرداد ۹۹ است.

آدرس دبیرخانه این جشنواره قزوین بلوار آزادگان چهارراه غیاث آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، طبقه سوم، معاونت فرهنگی رسانه‌ای است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های تلفن‌های ۰۲۸۳۳۶۹۱۴۱۲، ۰۲۸۳۳۶۹۱۴۰۴ و ۰۲۸۳۳۶۹۱۳۹۲ تماس حاصل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.