×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حرکت خدا پسندانه کشاورزان خیر الموت غربی در کمک به نیازمندان

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) الموت غربی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) رسالت بزرگ خدمت به محرومان را بر عهده دارد، ولی این رویکرد با اتکاء به کمک‌های مردمی صورت می‌گیرد.

بنابر اعلام روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین،جواد میرزا پور افزود: خداوند سبحان را شاکریم که علیرغم محرومیت منطقه الموت غربی، بازهم شاهد فرهنگ انفاق و نیکوکاری در میان آحاد مردم این منطقه هستیم.

رئیس کمیته امداد الموت غربی اضافه کرد: جمعی از کشاورزان الموت غربی در اقدامی خداپسندانه ۵۱۸ کیلوگرم برنج به نیازمندان الموت غربی اهداء کردند.

به گفته وی، همچینن یکی از خیران منطقه نیز ۲۵ میلیون تومان کمک نقدی برای رفع نیاز محرومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) اهداء کرد.

میرزاپور بیان کرد: منطقه الموت غربی دارای هزار و ۶۷۷ خانوار مددجو با جمعیت دو هزار و ۶۷۹ نفری تحت حمایت است که علاوه بر این تعداد هزار و ۵۴۲ نفر نیز به صورت تک خدمتی تحت حمایت هستند.

وی عنوان کرد: از این میزان مددجو ۲ هزار ۱۸ نفر سالمند هستند که لازم است خدمت رسانی به آن‌ها در فرایندی شایسته و متناسب با شرایط جغرافیایی منطقه صورت پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.