×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خانه هنرمندان قزوین جهت تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد

به گزارش کافه خبر قزوین،در این اطلاعیه که از سوی خانه هنرمندان استان قزوین در اختیار کافه خبر قزوین قرار گرفته است آمده است: در روزهای اخیر اتفاقات و خبرهایی در مورد خانه هنرمندان در فضای مجازی و حقیقی رد و بدل گردید که برای تنویر افکار عمومی و نزدیکتر شدن هنرمندان به یکدیگر و درک توام با احترام متقابل هنرمندان و مسئولین استان موارد ذیل به اطلاع می رسد.

خانه هنرمندان قزوین پس از ثبت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تابستان 1400 ( بعد از برداشتن محدویت های کرونا ) رسما فعالیت خود را آغاز نموده است.و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهردار قزوین و مدیر کل سازمان برنامه بودجه از اعضای حقوقی هیات مدیره آن می باشند .

شایان ذکر است برای راه اندازی خانه و نوشتن اساسنامه با نظر مدیر کل محترم وقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، روسای انجمن ها و و چند تن از هنرمندان معتمد در هر رشته هنری موظف به مراحل ثبت و راه اندازی خانه هنرمندان شدند و مقرر گردید پس از تثبیت شرایط نسبت به برگزاری انتخابات اولین مجمع عمومی جهت انتخاب هیات مدیره اقدام نمایند .

خانه هنرمندان ابراز ناراحتی و تاسف خود را نسبت به رخداد اخیر در خصوص ساختمان خانه اعلام می دارد و از پیگیری ها و دغدغه های هنرمندان کمال تشکر را دارد و تصور می نماید با صبوری و رفع سوء تفاهم ها شرایط برای فعالیت های موثرتر خانه فراهم می گردد‌.

هماهنگی های لازم در خصوص مکان خانه هنرمندان با اعضای محترم شورا ی شهر علی الخصوص نائب رییس محترم و رییس محترم کمیسیون فرهنگی داشته است که امیدوار است بزودی در این خصوص تصمیمی در شان هنرمندان ارزشمند استان گرفته شود.

خانه هنرمندان هر گونه سو استفاده شبکه های مجازی را از اتفاق پیش آمده تایید نمی کند و بر این باور است همدلی و وفاق میان هنرمندان و مسئولین و متولیان هنر در استان می تواند زمینه رشد و بالندگی هنر و بهره هر چه بیشتر شهروندان هنردوست استان را از آثار هنری فراهم سازد.

خانه هنرمندان بر اين باور است كه برخي يادداشت هاي رد و بدل شده و وجود برخي از كلمات از سر احساس و بدون توجه به اصل مهم همدلي و عدالت گاهي اوقات شائبه پاسخ دادن صرف و دور شدن از همدیگر را به وجود می آورد و يقين دارد بهتر است از هر گونه پاسخي بدون حضور طرف مقابل خودداري گردد و با حضور طرفين و هنرمندان بِه گفتگو پرداخته و مسايل و مشكلات ايجاد شده را مورد بررسي قرار داده و بِه نتيجه مثبتي برساند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.