×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبر خوب؛اشتغال بیش از 1000 نفر در واحدهای صنفی و جلوگیری از تعطیلی 15 شرکت تولیدی در شهرستان تاکستان

به گزارش کافه خبر قزوین،دادستان شهرستان تاکستان با تشریح مهمترین اقدامات انجام شده برای کمک به اشتغال استان و منطقه اظهار کرد: در سال جهش تولید باید همه رویکردها به سمت حمایت از تولید و اشتغال سوق داده شود تا بتوانیم شعار سال را عملیاتی کنیم.

حسین رجبی افزود: توجه به اشتغال می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی منجر شود و به تقویت بنیان خانواده هم کمک کند و اگر برنامه های مدیران حول محور اشتغال و رفع بیکاری باشد به دستاوردهای خوبی می رسیم.

این مقام قضایی بیان کرد: کاهش تنش در زندگی اجتماعی گروههای مختلف بویژه کارگران می تواند به آرامش روحی و روانی شاغلان کمک کرده و از جرم و تخلف کم کند لذا نگاه ما در حل و فصل مشکلات کارگری جلوگیری از تعطیلی واحدها و تقویت اشتغال است.

دادستان تاکستان خبر داد: در سال جاری با مساعدت های صورت گرفته از تعطیلی 15 شرکت صنعتی در منطقه جلوگیری شد که در این واحدها زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر مهیا شده بود.

جلوگیری ازتعدیل 1500 نفر نیروی شاغل در شهرستان تاکستان

رجبی تصریح کرد: همچنین توانستیم از تعدیل 1500 نفر نیروی شاغل در صنایع جلوگیری کنیم که این کار نیز به کاهش آسیب های اجتماعی منجر شده است.

این مقام قضایی با اشاره به کاهش آمار جرم در این شهرستان، افزود: با اقدامات صورت گرفته و کاهش نرخ بیکاری شهرستان در 9 ماه امسال، شاهد کاهش 25 درصدی جرائم خشن بوده ایم و تجمع کارگری برای دریافت مطالبات شغلی نیز  85 درصد کاهش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان بیان کرد: توزیع 750 تن روغن مایع خوراکی که بدلیل بروز برخی مشکلات در شرکت دپو شده بود، تغییر خط تولید سه شرکت برای تولید مواد ضد عفونی کننده و تامین نیازهای دوران کرونا، بازدید میدانی از 15 شرکت تولیدی شهرستان و رفع موانع، از دیگر اقدامات انجام شده است.

رجبی اعلام کرد: همچنین تصمیم گیری و ارائه راهکار و پیگیری مشکلات 18 واحد صنعتی دیگر، تسهیل در افزایش خط تولید تعدادی از شرکت های بزرگ منطقه مانند شرکت یاتاقان بوش ایران، درخواست از شرکت ها مبنی بر جذب نیروی بومی و خرید وسایل و ملزومات مورد نیاز واحدهای صنعتی از داخل شهرستان و استان برای کمک به اقتصاد منطقه از جمله دیگر اقدامات این کمیته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.