×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبر خوش برای دانشجویان پیام نور قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین، رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین اظهار کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که  دانشگاه پیام نور و بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت کشوری امضا شد، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند با دریافت کالا کارت، تبلت و تلفن همراه خریداری کنند.

وی افزود: دانشجویان پیام نور استان می‌توانند از هفته آینده با مراجعه به اداره خدمات دانشجویی دانشگاه و دریافت معرفی نامه، به بانک مهر ایران مراجعه کنند و تا سقف ۲۰ میلیون تومان از کالا‌ها و خدمات کالاکارت با کارمزد ۲ تا ۴ درصد بهره‌مند شوند.

این مسئول بیان کرد : دانشجویان برای دریافت کالا کارت نیازی به سپرده گذاری ندارند و می‌توانند برای خرید کالای مورد نظر خود از تسهیلات قرض الحسنه آنی استفاده ودر دوره‌های ۶، ۹، و ۱۲ ماهه آن را پرداخت کنند.

رسولی، زمان شروع بازپرداخت اقساط را از یک ماه بعد اعلام کرد و افزود : در این تفاهم نامه، دانشجویان می‌توانند پس از خرید کالای مورد نظر و بازپرداخت اقساط آن به طور کامل، درخواست مجدد خود را برای دریافت کالای دیگر اعلام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان، بخش دوم این تفاهم نامه ویژه کارکنان اداری و علمی این دانشگاه است که می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان از کالا و خدمات کالا کارت بانک مهر با کارمزد ۲ تا ۴ درصد بهره‌مند شوند.

به گفته رسولی، تبلت و گوشی هوشمند مورد نیاز دانشجویان برای بهره مندی آن‌ها از کلاس‌های الکترونیکی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.