×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خسارت دومیلیارد ریالی آتش‌سوزی منطقه چرم‌سازی به شبکه برق

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر برق شهرستان بویین زهرا در این باره اظهار کرد: حریق واحد صنعتی منطقه چرم سازی بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال به تاسیسات و پست شبکه برق خسارت زد که تعمیر و مرمت شبکه با توجه به شرایط حریق ومهار آتش با لحاظ نکات ایمنی و امنیت شبکه برق انجام پذیرفته و برق این منطقه صنعتی در کمتر از 15 ساعت پس از اطفای حریق وصل شد.

رامین جباری فرد درخصوص خسارت وارد شده به تاسیسات برق و رفع قطعی برق منطقه صنعتی چرم سازی پس از وقوع آتش سوزی اظهارکرد: در پی وقوع حریق در یکی از واحدهای تولیدی در منطقه صنعتی چرم سازی شهرستان بویین زهرا، چند فیدر تغذیه کننده برق این منطقه از پست 230 کیلو ولت، آسیب دید و برق منطقه نیز ساعاتی قطع شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه تیم عملیات و تعمیرات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به محل حادثه اعزام شده و در یک ساعت اولیه حادثه، همکاران ما برای پیشگیری از خسارات مالی و جانی و آسیب بیشتر، پست معیوب شبکه را به طول 550 متر جدا سازی کردند.

جباری تصریح کرد: این اقدامات پس از هماهنگی با کارشناسان آتش نشانی صورت گرفت و پس از اطفای حریق ومهیا شدن شرایط کار برای همکاران ، تعداد 3 اکیپ تخصصی با تجهیزات کامل از ساعات 8 صبح روزجمعه 24 دیماه جاری، نسبت به ترمیم و تعمیر شبکه اقدام کردند.

مدیر برق شهرستان بویین زهرا بیان کرد: عملیات ترمیم و تعمیر شبکه آسیب دیده در منطقه چرم سازی بویین زهرا ساعت 14 روز بعد از حادثه به پایان رسید و همه مشترکین این محدوده صنعتی برق دار شدند.

به گفته وی، در منطقه صنعتی چرم سازی 35 مشترک صنعتی داریم که برق همه آنها وصل شده است و هیچ مشکلی در تامین انرژی مورد نیاز صنایع نداریم.

این مسئول درباره میزان خسارت وارد شده به تاسیسات برق منطقه تصریح کرد: حادثه حریق در منطقه صنعتی چرم سازی بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال به شبکه برق خسارت وارد کرد و سیم های شبکه، تجهیزات و یراق آلات آن در آتش سوخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.