×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دادرسی الکترونیک در زندان مرکزی استان قزوین راه اندازی شد

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس کل دادگستری استان قزوین روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه محل ویژه دادرسی الکترونیک در زندان مرکزی استان، از این اقدام به عنوان گامی ارزشمند یاد کرد و گفت: این امر در راستای تحقق سیاست های اعلامی قوه قضاییه بوده و تسهیل دسترسی مردم به عدالت و افزایش رضایت مندی عمومی از دستگاه قضایی را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام نورالله قدرتی افزود: هدف از راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیک، کاهش مراجعات زندانیان به مراجع قضائی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش هزینه و پیشگیری از مشکلات متعدد اعزام و بدرقه زندانیان و همچنین امکان ملاقات الکترونیکی زندانیان با خانواده هایشان است.

این مقام ارشد قضایی بیان کرد: با افتتاح این مکان اختصاصی، زندانیان از این پس می‌توانند تمامی درخواست‌ها و اقدامات قضایی خود را از این طریق به واحدهای قضایی مربوطه ارسال و متعاقباً از نتایج آن مطلع شوند.

قدرتی خبر داد: دادرسی الکترونیک در استان قزوین از خرداد ماه با ۳ کابین آغاز و امروز خوشبختانه ۲۰ کابین مجهز فراهم شده و تاکنون حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه برای آن صرف شده است و طی این مدت ۱۶۰۰ پرونده از این طریق مورد بررسی قرار گرفته است.

به گفته او، امیدواریم بتوانیم با ارتقاء خدمات کاهش دهنده حضور مردم در دادگستری‌ها و دیگر مراجع قضایی باعث رفاه و آسایش خاطر مددجویان، خانواده آن ها و همکاران قضایی ‌شویم.

این مقام ارشد قضایی بیان کرد: جامعه امروز در راستای کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی باید در جهت ارزش، اخلاق و فرهنگ اسلامی و ملی حرکت نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.