×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دبیرخانه مجازی اولین جشنواره کتاب خوان و رسانه آغاز به کار کرد

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قزوین در گفتگو با کافه خبر قزوین اظهار کرد: بر این اساس خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به نشانی (festivalpl.ir) و ثبت نام، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

فاطمه محمد بیگی توضیح داد: مسئولیت پذیری اصحاب رسانه در قبال خدمات و برنامه‌های کتابخانه های عمومی، ایجاد زمینه شکوفایی استعدادها و خلاقیت اصحاب رسانه در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر مردم ایران اسلامی با ظرفیت های فرهنگی، خدمات و برنامه‌های موجود در نهاد کتابخانه های عمومی کشور و در نهایت توسعه گفتگوهای عمومی و نخبگانی درباره کتابخانه های عمومی از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

این مسئول افزود: جشنواره کتاب و رسانه در موضوعات «کتابخانه»، «کتابدار»، «کتاب خوان»، «اهدای کتاب»، «کتابخانه و خانواده»، «مسئولیت اجتماعی نهاد کتابخانه های عمومی کشور»، «ترویج فرهنگ مطالعه»، «برگزاری محافل تخصصی در طول سال با رویکرد مورد نیاز ملی و استانی» مانند: «محافل ادبی»، «فضای مجازی و کتابخانه»، «توجه به نقش آموزش در کتابخانه های عمومی» و… برگزار می‌شود.

به گفته او، فعالان عرصه رسانه می‌توانند آثار منتشر شده خود از تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ را تا ۱ بهمن ماه به دبیرخانه مجازی این جشنواره ارسال کنند.

محمد بیگی خبر داد: آئین اختتامیه اولین جشنواره کتاب و رسانه در روز 17 اسفند ماه سال جاری که سال روز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی است برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.