×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبر خوب؛تهیه وتوزیع هشت هزاربسته معیشتی به خانواده های نیازمند قزوینی در آستانه سال جدید

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان قزوین روز یکشنبه در پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی استان قزوین، اظهار کرد: هر کدام از این بسته ها ۳۵۰ هزار تومان قیمت داشته و شامل مواد غذایی از جمله مرغ، برنج، روغن، رب و حبوبات است.

سید مهدی میرغفاری افزود: این بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی در بین نیازمندان در سراسر استان قزوین توزیع می شود که امیدواریم بتواند بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها را کاهش دهد.

این مسئول بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) رزمایش همدلی و احسان را در فروردین و اردبیهشت ماه سال آینده که مصادف با ماه مبارک رمضان است ادامه خواهد داد.

میرغفاری اضافه کرد: این ستاد، رزمایش احسان و همدلی را از ابتدای امسال آغاز کرده و تا به امروز موفق به توزیع ۲۹ هزار بسته معیشتی، ۱۰۰ تن مرغ منجمد و هشت هزار بسته نوشت افزار شده است.

این مسئول اعلام کرد: با توزیع هشت هزار بسته معیشتی در این مرحله، رزمایش همدلی و احسان در سال ۹۹ به پایان رسید و امیدواریم در سال آینده با تلاش و اهتمام بیشتری برای خدمت رسانی هر چه بهتر به نیازمندان و محرومان گام برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.