×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 17 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در زمان بارندگی با احتیاط بیشتری رانندگی کنید


به گزارش کافه خبر قزوین؛سرهنگ “فرهاد ذاکری منش” در این باره اظهار کرد: با توجه به بارش باران در نقاط مختلف استان، رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند و در جاده ها به خصوص در گردنه ها و ارتفاعات باید دو مولفه ” سرعت مطمئنه” و ” فاصله طولی مناسب” را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: لغزندگی و مه جاده‌ها یکی از عوامل مهم حوادث رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی بپرهیزند، رانندگی در هوای بارانی دقت و احتیاط بیشتری را می طلبد و با سرعت مطمئنه در همه شرایط می توانید کنترل خودرو را در اختیار داشته باشید.

این مسئول بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و بارندگی و آب گرفتگی معابر و لغزنده بودن سطح خیابان ها، رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی، مراعات حال عابران پیاده را نمایند.

رئیس پلیس راه استان با توصیه به هموطنان مبنی بر اینکه حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند افزود: تیغه های برف پاک کن را تمیز و سالم نگه دارید، قبل از حرکت حتما مخزن شیشه شوی خودرو را پر نمایید و از سالم بودن آن مطمئن شده و همواره از سالم بودن سیستم بخاری خودرو در این فصل مطمئن شوید و قبل از حرکت نسبت به بازدید از خودرو خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راه با آمادگی کامل برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده های استان مستقر هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.