×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری سارقان منازل قزوین/ اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوئین زهرا

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد بالکن روی، دیلم زنی و توپی زنی در شهرستان قزوین شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار مهدی حاجیا نافزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ‌های به دست آمده، ماموران موفق شدند با رصد اطلاعاتی یکی از سارقان حرفه‌ای را که اخیرا به قید سند آزاد شده بود، شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه این سارق حرفه‌ای و همدستانش را در استان البرز و شهرستان قزوین شناسایی و در دو عملیات منسجم ۲ نفر از سارقان را دستگیر کردند.

حاجیان با بیان اینکه در بازجویی‌های انجام شده متهمان به ۱۴ فقره سرقت منزل در شهرستان قزوین اعتراف کردند، تصریح کرد: یکی از متهمان دستگیر شده در تیر ماه به اتهام ۴۷ فقره سرقت روانه زندان شده بود که پس از مدت کوتاهی به قید سند آزاد و مجددا با تشکیل باند سارقان فعالیت‌های تبهکارانه خود را دنبال کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به تلاش مأموران برای دستگیری دیگر همدست سارقان، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضایی معرفی شدند و برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

رد رشوه یک میلیون ریالی مامور وظیفه شناس پلیس راه

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: ستوان یکم میلاد رحیمی سراکیپ گشت پلیس راه بویین زهرا- اشتهارد حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه تریلر کشنده را به علت تخلف رانندگی متوقف کرد.

سرهنگ حمزه شایان مهر افزود: در بررسی مدارک مشخص شد، راننده متخلف فاقد گواهینامه است و مالک خودرو برای رهایی از اعمال قانون به مامور پلیس راه مبلغ یک میلیون ریال رشوه پیشنهاد کرد.

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: مامور وظیفه شناس ضمن امتناع از قبول رشوه در کمال صحت و درستی، وجه پیشنهاد شده را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کرد و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی درشهرستان بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، موفق به شناسایی و دستگیری ۱۷ معتاد متجاهر وخرده فروش مواد مخدر شدند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی را در خصوص خرید، فروش، تهیه، توزیع، حمل و نگهداری موادمخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار ماموران قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.