×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری عاملان آدم ربایی پرونده موسوم به تاکلند در تاکستان

به گزارش کافه خبر قزوین،دادستان تاکستان در این باره اظهار کرد: پنج شنبه سوم تیر، سه نفر در جاده آقچه کند خودروی مدیر (ادمین) یکی از صفحات پربازدید استان به نام تاکلند را متوقف می‌کنند و او را می‌ربایند.

رجبی افزود: ربایندگان این فرد را به جاده خورهشت منتقل و او را با چاقو ضرب و جرح می‌کنند.

وی گفت :  در ادامه این حادثه دو نفر دیگر به ربایندگان اضافه و با سرقت تلفن همراه فرد ربوده شده، متواری می‌شوند.

دادستان تاکستان افزود : بلافاصله بعد از این اتفاق دو نفر به جرم مشارکت در آدم ربایی و دو نفر به جرم سرقت دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رجبی گفت : یک نفر دیگر تحت تعقیب قضایی است که با دستگیری وی تحقیقات کامل شده و پرونده با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری ارجاع داده خواهد شد.

گفته می شود مدیر این صفحه در اینستاگرام به یکی از صاحب منصبان استان قزوین توهین کرده است و تحقیقات درباره ارتباط آن با این پرونده ادامه دارد.

دادستان تاکستان با بیان اینکه، در برخورد با مجرمان و عوامل سلب امنیت جامعه هیچگونه مماشاتی نمی‌شود، افزود: منصب و جایگاه افراد در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی تاثیری ندارد.

رجبی افزود: با توجه به رویکرد پیشگیرانه قوه قضاییه چند بار به ادمین صفحه تاکلند در مورد مطالب بدون پایه و اساس تذکر داده و احتمال شکایت از سوی افراد حقیقی و حقوقی به وی گوش زد شده بود.

وی گفت : درباره توهین به مدیران و مسئولان تا زمانی که شاکی خصوصی نداشته باشد مدعی العموم اختیار ورود به مسئله را ندارد، اما افراد نباید قبل از شکایت خوشان اقدام به برخورد با این قبیل توهین‌ها کنند.

دادستان تاکستان تصریح کرد: طبق احادیث و روایات حفظ آبروی مؤمن از خانه کعبه مهمتر است و از صاحبان رسانه و کاربران فضای مجازی خواست تا بدون تأیید و منبع رسمی خبری را منتشر نکنند و با آبروی افراد بازی کنند.

رجبی افزود: صاحبان ۹۵ درصد از صفحات مجازی پر بازدید تاکستان شناسایی شده اند و از آن‌ها می‌خواهیم اصل مهم اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند در غیر این صورت در برخورد با جرائم فضای مجازی مدعی العموم ورود کرده و با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.