×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دل که حسینی شود،زیارت مقبول می شود

فریبا نادری بازیگر سریال ستایش در گفتگو با کافه خبر قزوین با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: من چهار سال پیش به کربلا مشرف شدم، اما باور کنید که همچنان قلبم آنجاست، پیاده روی اربعین برای من اتفاقی بود که هیچگاه تاثیرش از دل و جانم پاک نمی‌شود، اما این را فراموش نکنیم که در شرایط فعلی کرونایی سلامتی افراد از هرچیز دیگری مهمتر است.

وی با بیان اینکه بدون شک هر فردی که قصد عزیمت به کربلا و پیاده روی اربعین را دارد به نیت و حاجتی قصد سفر می‌کند افزود: سلامتی و جان از جمله نعمات بزرگی است که حفظ آن در احادیث و روایات بسیار سفارش شده است بر همین مبنا با توجه به شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها،این سفر معنوی در این روزها چندان صحیح نیست.

هنرمند کشورمان با اشاره به حضور در پیاده روی اربعین تصریح کرد: این تجربه را تنها کسانی درک می‌کنند که یکبار سعادت حضور در پیاده روی اربعین را داشته اند، به عنوان شخصی که یکبار به پیاده روی اربعین رفته ام این روز‌ها بسیار دلتنگ آن حال و هوا و آن مسیر پر از عشق هستم و ازهرکسی بیشتر قدر این سفر را می‌دانم.

به گفته او،اگر بیماری کرونا ریشه کن شود به طور قطع سال آینده هم به این سفر خواهیم رفت پس شایسته است مردم بیش از پیش نکات بهداشتی را رعایت کنند و سوگواری خود را در خلوتگاه و منازل خود انجام دهند و با رجوع به دلهایشان با امام حسین(ع) راز و نیاز کنند زیرا دل که حسینی شود،زیارت مقبول می شود.

نادری بیان کرد: دلم برای «حرم امام رضا (ع)» و حرم «سیدالشهدا (ع)» پر می‌کشد، اما چاره‌ای نیست شک نکنید ائمه صدای ما را می‌شنوند و اگر به صلاحمان باشد حاجت روا خواهیم شد.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.