×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه‌یابی ۱۷ اثر از استان قزوین به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در این باره اظهار کرد: در پی داوری اولیه آثار پادکست قصه‌گویی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی،۱۷ اثر از استان قزوین به مرحله دوم راه یافت.

مژده اروجی افزود: در اولین سال حضور و رقابت پادکست‌ها در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، بیش از هزار و ۷۰۰ اثر در این بخش به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شده که با پایان داوری مرحله اول، ۹۷۰ پادکست قصه‌گویی به مرحله دوم ارزیابی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون راه یافت.

به گفته وی، از بین این آثار راه یافته به مرحله دوم، سهم شرکت کنندگان قزوینی در سه گروه اعضا، مربیان و بخش آزاد ۱۷ اثر بود.

اروجی افزود : «معصومه لشکری» با قصه‌های مهمان‌های ناخوانده- بره چاقالو بره کوچولو، «ریحانه ماهی نیشابوری» با قصه‌های زباله خور- پروانه کوچولو، «نسیم طاهری» با قصه آدم کوچولوی رسنه، «نرگس لشگری» با پادکست قصه گویی و لهجه، «اکرم ربانی» با قصه مهتا، «نرگس پیله فروشها» با قصه موش و گربه، «اعظم نوری زاده» با قصه اسب کوچولو و «فاطمه شایان مجد» با قصه خالا و بالا در جشنواره حضور داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: مربیان کانون استان قزوین و «نوشین نیک‌راه» با قصه سه دوست عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین با مربی‌گری آزاده آقامیرب‌ها و «فاطمه هادی‌ها» با قصه گنج‌نامه شرکت کننده بخش آزاد با هدایت آزاده آقامیربها، به مرحله دوم رقابت پادکست راه پیدا کردند.

او افزود: بخش پادکست امسال برای اولین بار به جشنواره اضافه شده بود و علاقه‌مندان به قصه‌ها و پژوهش می‌توانستند اثر خود را در قالب صوت (پادکست) به این جشنواره ارسال کنند.

اروجی بیان کرد: مرحله پایانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: اسامی آثار راه‌یافته به این مرحله در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir و یا پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی https://www.kanoonnews.ir در دسترس عموم علاقه‌مندان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.