×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روز طبیعت را با کرونا گره نزنید/ممنوعیت تجمع و دورهمی در روز طبیعت

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین در این باره اظهار کرد: دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و صدا و سیما همانند سال گذشته باید برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

منوچهر حبیبی افزود:به ‌دلیل تغییر ساعت تردد شبانه از ساعت ۹ به ۱۰ شب تغییر پیدا می‌کند و قاعدتاً فعالیت اصناف تا ساعت ۱۰ شب خواهد بود با توجه به ضرورت کاهش تماس و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات هرگونه دید و بازدید کارکنان و ارباب رجوع با کارکنان در ادارات ممنوع است.

وی بیان کرد: هم استانی‌ها و هم وطنان علیرغم تاکیدات و توصیه‌ها مسافرت را بر کرونا ترجیح دادند و در واقع نوروز را به کام مردم تلخ کردند. برخی هم استانی‌ها در دید و بازدید عید و بازار گردی کم نگذاشتند و عده قلیلی نفس کرونا را تازه کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی تصریح کرد: بعد از ۲ ماه شرایط با ثبات و نزولی متأسفانه از ۲ روز گذشته روند ابتلا به کرونا افزایشی شده و تعداد بستری‌ها حدود ۳۰ درصد بیشتر شده است.

حبیبی با بیان اینکه دید و بازدیدهای فامیلی و خانوادگی سم است، توضیح داد: قزوین و تاکستان تغییر وضعیت دادند و به رنگ نارنجی کرونا تبدیل شدند مدیریت این روند و کنترل آن مستلزم ایجاد محدودیت‌هاست بنابراین ورودی و خروجی شهرها باید کنترل شود و نیروی انتظامی از شیوه‌های مختلف استفاده کند؛ با توجه به نارنجی شدن قزوین رستوران‌ها باید به‌صورت بیرون‌بر فعالیت کنند و تالارها نیز در شرایط نارنجی تعطیل هستند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا در گروه‌های هدف و اولویت‌دار ادامه دارد اعلام کرد: تاکنون حدود ۵۰۰۰ دز واکسن در چهار مرحله وارد استان شده است؛ پاکبانان واکسینه می‌شوند و افراد دیگر نیز بر اساس میزان آسیب‌پذیری و نزدیکی به کووید ۱۹ اولویت‌بندی شده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.