×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زمینه حضور حداکثری هنرمندان در جشنواره خوشنویسی اوقاف فراهم شود

به گزارش کافه خبر قزوین،حجت الاسلام غلامرضا عادل روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در حوزه خوشنویسی اظهار کرد: خوشنویسی یکی از حوزه های ممتاز و ویژه هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری می باشد، چرا که هم استان قزوین خاستگاه این هنر و منبع مفاخر، هنرمندان و اساتید فراوان از گذشته تا کنون بوده و هم سبقه درخشان در برگزاری همایش ها، سمینارها، جشنواره ها و دوسالانه های خوشنویسی دارا می باشد.

وی با اشاره به اینکه هنر خوشنویسی یک هنر اسلامی و ایرانی می باشد، افزود: خوشبختانه در حال حاضر در استان قزوین یک کارگروه منسجم، متخصص و با تجربه برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در حال فعالیت هستند که نوید یک جشنواره باشکوه و مناسب را می دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور بیان کرد: امیدواریم مسوولان و دست اندرکاران این جشنواره به گونه ای عمل کنند که بتوانیم از حضور حداکثری هنرمندان در این جشنواره استفاده کنیم.

۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره خوشنویسی اوقاف ارسال شده است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از روند فعالیت های انجام گرفته اظهار کرد:تا کنون بالغ بر ۶۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری ارسال شده است و براساس پیش بینی ها این تعداد تا پایان مهلت ارسال آثار به چندین برابر خواهد رسید.
حجت الاسلام مصطفی مجیدی گفت: قزوین سابقه بسیار درخشانی در زمینه خوشنویسی دارد و این اداره کل سعی می کند با استفاده از ظرفیت هنرمندان قزوینی بتواند به بهرتین شکل ممکن این جشنواره را برگزار کند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه خوشنویسی می‌توانند عکس آثار خود را در قالب آیات، روایات، دلنوشته، اشعار و سایر موضوعات مرتبط با وقف و اوقاف را به آدرس دبیرخانه واقع در بلوار باهنر، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و یا به آدرس اینترنتی qazvinvaghffestival@amail.com ارسال کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.