×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مستند روایت ایثار از زندگی شهدای سلامت قزوین ایام محرم روی آنتن می رود

به گزارش کافه خبر قزوین،تهیه‌کننده و کارگردان مستند “روایت ایثار” در نشست خبری مستند روایت ایثار که امروز ۱۰ تیر ماه در اداره کل بنیاد شهید استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تهیه مجموعه مستند‌های تلویزیونی “روایت ایثار” در ۵ قسمت از آبان ماه پارسال کلید خورد،ا ین مستند به زندگی شهدای مدافع سلامت می‌پردازد که به دلیل استقبال مطلوب مخاطبان و همچنین مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شده است تا ۱۲ قسمت تولید شود.

حسین سوهانی افزود:در ابتدا مقرر شد این مستند تنها در تهران تولید شود، ولی اکنون با هدف معرفی شهدا و اقلیم شهر‌ها که محل زندگی شهیدان بوده به سایر استان‌ها از جمله قزوین سفر کردیم تا مستندی با کیفیت مطلوب تولید شود.

این کارگردان با بیان اینکه تاکنون برای تولید مستند “روایت ایثار” به شهر‌هایی مانند آمل، دزفول و استان‌های مختلفی مانند فارس، اصفهان و بوشهر سفرهایی انجام شده است افزود: اکنون در استان قزوین به تولید مستند زندگی شهدای مدافع سلامت امیر قاسم جلیلوند، مریم شرف‌خواه و حسن میانه‌ساز و همچنین مستند شهید مدافع حرم رسول پورمراد می‌پردازیم.

سوهانی مستند “روایت ایثار” با اشاره به اینکه هر قسمت مستند روایت ایثار ۲۵ دقیقه است که مقرر شده از ۹ شبکه تلویزیونی پخش شود،تصریح کرد: تاکنون این مستند از شبکه‌های یک، سه، افق، سلامت و مستند پخش شده و به مرور زمان در شبکه‌های دیگر هم به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گفته این هنرمند،مستند روایت ایثار از زندگی شهدای سلامت قزوین که جز قسمتهای دهم،یازدهم و دوازدهم این مستند است،ایام محرم سالجاری روی آنتن می رود و علاقمندان می توانند تماشاگر آن باشند.

وی با بیان اینکه مستند روایت ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه می‌شود،افزود: از آنجایی که مستند یاد شده با محتوای نمایشی است و باید برخی صحنه‌های آن بازسازی شود نهاد‌هایی مانند علوم پزشکی، استانداری و فرمانداری نیز همکاری‌های لازم را با ما دارند.

گفتنی است، مجموعه مستند‌های تلویزیونی “روایت ایثار” بخشی از تولیدات بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور است که فداکاری،ایثار و جانفشانی های شهدای کادر درمان را به تصویر می‌کشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.