×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سالن های سینما و تئاتر قزوین، تعطیل شد

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا سالن‌های سینما و تئاتر و همایش های فرهنگی و هنری، تعطیل شد. زمانی که وضعیت شهری نارنجی می شود گروه های کاری که در درجه سوم و چهارم قرار دارند، تعطیل می شوند که سالن های سینمایی و تئاتر از آن جمله هستند.

محمدحسین اسماعیلی با اشاره به اینکه شهرهای قزوین و تاکستان در وضعیت نارنحی قرار دارند، یادآور شد: فعالیت سینما و تئاتر و برنامه های فرهنگی و هنری در این دو شهر تعطیل است و تا زمانی که این شهرها نارنجی هستند این تعطیلی ادامه خواهد داشت.

ای نمسئول افزود: بازگشایی سالن های سینما و تئاتر منوط به این است که وضعیت شهرهای نارنجی به زرد یا آبی تغییر کند. از همین رو بازگشایی مجدد تئاتر و سینماها به تصمیم‌ گیری ستاد کرونا مربوط می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در مورد فیلم های اکران نوروزی اظهار کرد: در شرایط کرونا به علت اینکه بیشترین آسیب را فیلم‌ها می‌بینند، خیلی‌ها دوست نداشتند فیلم‌شان اکران نوروزی شود چون وضعیت فعالیت سینماها مشخص نبود، به هر حال تصمیم‌گیری‌ها به صورت یک‌باره اتفاق می‌افتد. بدیهی است در چنین شرایطی در مرتبه اول فیلم‌ها بیشترین آسیب را می‌بینند.

وی تاکید کرد: ستاد مبارزه با کرونای سازمان سینمایی، تمهیداتی برای سینماهایی که در این ایام آسیب دیده‌اند، پیش‌ بینی خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.