×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سامانه سامد باید بیشتر به مردم معرفی شود

به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین در حاشیه پاسخگویی به تماس‌های مردمی از طریق سامانه سامد ۱۱۱ که با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام شد، افزود: باید از ظرفیت این سامانه برای ارتباط بین شهروندان و مسئولان و شنیدن مطالب، پیشنهادات، راهکار‌ها و انتقادات مردم بیشتر و بهتر بهره گرفت.

 هدایت الله جمالی پور افزود: در شرایط کرونایی استفاده از سامانه‌ای همچون سامد که ارتباط بی واسطه بین مردم و مدیران را برقرار می‌کند باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه هیچ مدیری نباید خود را بی نیاز از ارتباط با مردم بداند، خاطرنشان کرد: گفتگو و ارتباط چهره به چهره با شهروندان و دیدار و ملاقات حضوری و استفاده از ابزار‌های نوین برای ارتباط گیری با مردم باید در دستور کار جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نظام ما نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم است و ما مسئولان و مدیرانی شانی جز خدمت به مردم نداریم.

درخواست اشتغال و تبدیل وضعیت شغلی، اخذ مجوز و تغییر کاربری واحد‌های تولیدی و کشاورزی، تعیین تکلیف زمین‌های عظیمیه، بیشترین موضوع سوالات و درخواست‌های مردمی بود که در تماس شهروندان با استاندار قزوین طرح شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.