- نویسنده : ناهید هدایتی
- 08 دسامبر 2020
- کد خبر 4740
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین با حضور در مرکز سامد مستقر در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین اظهار کرد: این سامانه برخط پل ارتباطی میان مردم و دولت است و شهروندان می توانند با تماس با آن مطالبات و پیشنهادهای خود را با مدیران دولت در میان بگذارند.
هدایت الله جمالی پور افزود: همه مدیران ضمن برگزاری ملاقات هفتگی باید پاسخگویی و ارتباط با مردم از طریق این سامانه را نیز مورد توجه و در دستور کار خود قرار دهند.
این مقام مسئول با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و باید همه سعی و انرژی خود را در راه خدمت بی منت به آنان صرف کنیم، خاطرنشان کرد: مدیران باید همواره در دسترس مردم قرار باشند و بدانند که شآنی بالاتر از خدمت به مردم ندارند.
گفتنی است،درخواست اشتغال و استمهال بدهی، تامین آب مورد نیاز در بخش کشاورزی، دریافت حقوق معوق و رفع مشکل مربوط به تداخلات اراضی و قدردانی از عملکرد دستگاه ها از موضوعات تماس های مردمی با استاندار قزوین بود.