×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سه خبر کوتاه انتظامی استان قزوین/از کشف مواد مخدر تا دستگیری مسافرنماها

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۸۰ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس غرب تهران و دستگیری یک سوداگر مرگ در این خصوص خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی در امر حمل و خرید و فروش مواد مخدر در غرب تهران مطلع شدند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با غرب تهران و هدایت عملیاتی و انجام هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران با ورود به منزل متهم مقدار ۸۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در این خصوص یک دستگاه سمند توقیف و متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سردار ابراهیمی در پایان با مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های درون سازمانی در ناجا به منظور برخورد قاطع با سوداگران مرگ، از مأموران پر تلاشی که در کشف این محموله نقش آفرین بودند، قدردانی کرد.

دستگیری سارق احشام در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیر یک نفر سارق و کشف ۹ رأس گوسفند سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین رشیدتبار اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت احشام با یک دستگاه پیکان وانت در یکی از روستا‌های بخش مرکزی موضوع دستگیری سارقان بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اعلام موضوع به واحد‌های گشت، یکی از گشت‌های انتظامی خودرو وانت را مشاهده و دستور ایست داده که راننده بی توجه به دستور ایست پلیس به سمت مزارع متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا عنوان کرد: پس از تعقیب و گریز، سارقان پس از رها کردن خودرو متواری که یکی از سارقان دستگیر و به همراه خودروی حامل احشام به پلیس آگاهی منتقل و تعداد ۹ رأس گوسفند مسروقه تحویل مالباخته شد.

سرهنگ رشید تبار گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده و تلاش برای دستگیری سارقان متواری ادامه دارد.

وی از شهروندان خواست هر گونه اخبار موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری مسافر نما‌ها با بش از ۵ کیلو مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف ۵ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در یک عملیات پلیسی در شهرستان قزوین خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی گفت: روز گذشته مأموران یگان امداد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ نفر مسافر اتوبوس مشگوک شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از وسایل همراه وی ۵ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.