×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرستان بوئین زهرا با افزایش مبتلایان به کرونا در وضعیت هشدار است

به گزارش کافه خبر قزوین،مصطفی آقاعلی روز دوشنبه در پانزدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان که در فرمانداری بویین زهرا برگزار شد گفت: متأسفانه شیب ابتلاء به کرونا در سطح شهرستان بوئین زهرا افزایشی شده است.

وی ادامه داد: در صورت ادامه روند شیوع ابتلاء به ویروس کرونا، در روزهای آینده وضعیت شهرستان بوئین زهرا قرمز خواهد شد.

آقاعلی افزود: با توجه به کاهش باورپذیری مردم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی متأسفانه روند رعایت نکات بهداشتی از ۹۰ درصد به ۴۰ درصد کاهش یافته و در این میان نگرانی و ترس سازنده از ابتلاء کرونا از ۷۰ درصد به ۳۴ درصد و انگیزه درخانه ماندن از ۸۰ درصد به ۳۲ درصد کاهش یافته که این وضعیت موجب روند صعودی ابتلاء به ویروس کرو نا در شهرستان بوئین زهرا شده است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بوئین‌زهرا با اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا برای بازگشایی امکان عمومی و صنوف مختلف خاطرنشان کرد: هرچقدر بازگشایی‌ها بیشتر می‌شود رعایت مسائل بهداشتی نیز از سوی مردم باید بیشتر باشد تا خطر ابتلاء کمتر شود.

وی یادآور شد: مردم باید باور کنند به سرعت قادر نیستیم به شرایط قبل از کرونا بازگردیم و لازم است عادت و باور کنیم این بیماری در کشور، استان و هرستان ما وجود دارد و باید با آن زندگی کنیم و این نگاه مستلزم تغییر سبک زندگی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.