×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهید چمران الگوی برتر انقلابی‌گری و جهاد علمی است

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران، اظهار کرد: این شهید گرانقدر در حالیکه یکی از بالاترین مقام‌های سیاسی کشور را داشت، میز و صندلی خود را رها کرد و مشتاقانه به استقبال جهاد و شهادت شتافت تا الگویی برای مدیران و مسئولان کشور باشد.

غلامرضا حقایق پور افزود: شهید چمران را یکی از الگوهای برتر انقلابی‌گری و جهاد علمی دانست و افزود: این شهید عزیز با وجود اینکه در کشور آمریکا به بالاترین مدارج علمی دست یافته بود، با حضور در میدان جهاد، منشا خیر و برکت برای اسلام و آزادی‌خواهان جهان شد.

وی با بیان اینکه شهید چمران فیزیکدانی برجسته بود، گفت: این شهید والامقام می‌توانست به عنوان یک دانشمند و پژوهشگر در رفاه کامل برای بزرگترین شرکت‌ها و حتی دولت آمریکا کار کند اما اعتقاد و ایمان قوی وی باعث شد با رها کردن آن رفاه، به میان مردم محروم و رنج‌کشیده جنوب لبنان و مرز اسرائیل برود و به جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام بپردازد.

به گفته این مقام مسئول،امیدوارم همه ما پیرو واقعی راه شهید چمران و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قانون را فصل‌الخطاب فعالیت‌های کارکنان عنوان کرد و گفت: مدیران بنیاد با نظارت بر حسن اجرای قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها توسط کارکنان همچون گذشته در ارایه خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر کوشا باشند.

وی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان در دستور کار کارکنان بنیاد باشد تا به سلامت از این بحران عبور کرده و در صحت و سلامت به زندگی عادی خود برگردیم


  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.