×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صندوق صدقات الکترونیک در قزوین رونمایی شد

 به گزارش کافه خبر قزوین،معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در مراسم رونمایی از صندوق صدقات الکترونیک بیان کرد: با توجه به ضرورت افزایش سامانه های مجازی و تسهیل در پرداخت های مختلف، کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در حال بسترسازی پرداخت های نیکوکاری به صورت الکترونیک است.

فرزاد فرهادی افزود: در حال حاضر سامانه هایی چون کد مهربانی # 028*8877*، اپلیکیشن سکه، سایت نیک یار، تلفن 33808، کارت های مجازی بانکی و  غیره برای دریافت کمک های مردمی راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: در تازه ترین اقدام که برای نخستین بار در کشور در استان قزوین صورت گرفته، رونمایی از صندوق صدقات الکترونیک  است که این صندوق توسط کارشناسان فناوری اطلاعات و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ساخته شده و به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) ثبت اختراع شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی کمیته امداد قزوین فرهادی افزود: در صندوق صدقات الکترونیک این امکان وجود دارد که با نزدیک کردن گوشی همراه و یا کارت های پرداخت به صفحه ال سی دی صندوق صدقات، پرداخت با ارقام تعیین شده توسط پرداخت کننده انجام و مبلغ تعیین شده از حساب بانکی فرد کسر و به حساب این نهاد واریز شود.

وی تصریح کرد: در این روش دیگر نیازی به انتخاب شماره حساب و وارد کردن رمز دوم نیست و تنها با یک بار انتخاب پرداخت ها انجام می شود، البته امکان هر گونه تغییری در پرداخت ها از سوی پرداخت کننده وجود دارد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: صندوق صدقات الکترونیک قابلیت نصب در ایستگاه های مترو، فرودگاه ها، پایانه ها، مراکز خرید و سایر اماکن عمومی با ظرفیت های بالا را دارد.

وی یادآور شد: با توجه به لزوم سرعت در دریافت و رساندن کمک های مردمی به دست نیازمندان، بسترهای مجازی و الکترونیک را گسترش خواهیم داد به طوری که حتی در طرح های اکرام ایتام و محسنین کمک های حامیان به طور مستقیم به شماره حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت واریز می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.