×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح ارتقای امنیت اجتماعی فاتح ۲ در قزوین اجرا شد

به گزارش کافه خبر قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین روز شنبه در تشریح این خبر افزود: این طرح به منظور پاسخ به درخواست شهروندان و افزایش امنیت عمومی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت‌های خرد و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، در شهرستان قزوین در قالب چند تیم عملیاتی به مرحله اجرا گذاشته شد.

سردار مهدی حاجیان افزود: در اجرای این طرح ۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۳۷ پایه قلیان و ادوات دخانی و ۱۳ ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد و ۲۰ قاچاقچی و توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر گردید.

وی ابیان کرد: در این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به کشف ۲ دستگاه سواری پراید و ۶ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت و توقیف ۲۲ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف شدند.

سردار حاجیان تصریح کرد: بازدید از ۷۵ باب واحد صنفی و پلمب سه واحد صنفی متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب ۱۷ واحد صنفی به علت رعایت نکردن ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف ۱۱۵ ثوب البسه نامتعارف و یک هزار و ۱۴۳ قلم لوازم آرایشی قاچاق از دیگر اقدامات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح ۲ بوده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بدون شک پلیس در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام‌تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و قصد اختلال در نظم عمومی داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد. 

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی فاتح ۲، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و در تامین امنیت جامعه مشارکت داشته باشند.

کشف ۱۲۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس 

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۲۸ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری چهار نفر در عملیات مشترک پلیس قزوین و کرمان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فرد یا افرادی با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پراید مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های جنوبی خریداری و قصد انتقال آن به شمال و غرب کشور را دارند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بلافاصله اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان قرار گرفت و ماموران اتتظامی با کنترل راه‌های ارتباطی این استان در محور رفسنجان-شهر بابک موفق به شناسایی این ۲ خودرو شده و آنها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی ماموران از این ۲ خودرو ۱۲۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و چهار نفر در این خصوص دستگیر گردید.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست ضمن همکاری مستمر با پلیس در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۶ کیلو حشیش در قزوین
 
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدراستان قزوین از کشف ۶ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در قزوین خبر داد.  

سرهنگ فرهاد علی بیگی در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور قزوین -زنجان به یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو در بازرسی از آن مقدار ۶ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کرده و راننده را دستگیر نمودند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با اشاره به توقیف خودروی مورد نظر بیان داشت : پلیس با عزم و اراده جدی، به منظور خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت اجتماعی آنان از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و با هرگونه فعالیت‌های غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.