×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت برخی مشاغل باید از سوی اتاق اصناف تایید شود/تعطیلی محدودیت های کرونایی به معنای آغاز گرانفروشی نیست

به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که عصر امروز در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد،اظهار کرد: یکی از دغدغه های جدی ما “سلامت مردم” است و طرح محدودیت کرونایی با رویکرد حفظ سلامت و جان مردم عمل می کند ضمن اینکه اگر شهروندان استان پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند،مسئولین برای آنها تصمیمی نخواهد گرفت.

هدایت الله جمالی پور افزود: همه مسئولین بر اساس شرایط تصمیم می گیرند هر چند این تصمیمات قابل رصد و نقد نیز هست.

این مقام مسئول با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای محلی برای تراکم جمعیت و مرکز کروناست افزود: سلامت مردم یک الویت مهم است اما برخی صنوف در حال حاضر فصل فروش آنهاست که در صورت رعایت های پروتکلهای بهداشتی، تاسیدیه اتاثق اصناف و نظارت صنعت ، معدن و تجارت استان این اصناف می توانند از صبح تا 18 عصر فعالیت خود را داشته باشند.

وی اضافه کرد:به منظور حفظ سلامت مردم با متخلفان در محدودیت‌های کرونایی برخورد می‌شود.

استاندار با بیان اینکه تعطیلی به معنای گران فروشی نیست، افزود: تعطیلی محدودیت های کرونایی به این معنا نیست پس از انکه صنوف فعالیت خود را شروع کردند،گرانی هم با آن آغاز شود به همین دلیل گرانفروشی هم جرم محسوب می شود و باید با متخلفان برخورد کرد.

جمالی پور با بیان اینکه اداره های خدمت رسان تعطیل نیستند افزود: اداره های دولتی می بایست بر اساس کاهش نیرو باید فعالیت داشته باشند،ضمن اینکه باید با بانکهایی که مصوبات را رعایت نمی کنند،برخورد شود.

وی خواستار شد: هشدارها به مردم داده می شود ولیکن باز شاهد برگزاری مراسم عروسی و عزا هستیم که از آن‌ها درخواست می کنیم تا با رعایت پروتکلهای بهداشتی به عبور از این پیک بیماری کمک کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طی این دو هفته کسبه و صنوف مشارکت مطلوبی داشته اند افزود: باتوجه به اینکه شب یلدا را در پیش رو داریم،گذراندن این شب باید همراه با همکاری مردم بدون اینکه شاهد افزایش بیماری باشبم،سپری شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.