×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قزوین در ردیف ۶ استان برتر کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت

به گزارش کافه خبر قزوین،دبیر شورای هماهنگی ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اظهار داشت: قزوین از لحاظ کمی و کیفی اقدامات خوبی برای مقابله با مواد مخدر انجام داده که همین اقدامات این استان را در وضعیت خوبی در سطح کشور قرار داده است.

علی رحمانی افزود: در زمینه مبارزه با مواد مخدر زیرساخت‌های خوبی در استان قزوین فراهم شده و خوشبختانه این استان برای مبارزه هر چه بهتر با مواد مخدر مسیر خوبی را ایجاد کرده است.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: در همسایگی ایران، کشور افغانستان با تولید انبوه مواد مخدر وجود دارد که روز به روز هم افزایش تولید دارد و باید تلاش بیشتری برای مبارزه و مقابله انجام دهیم.

رحمانی اضافه کرد: بحث پیشگیری، مقابله و انجام اقدامات فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان در استان قزوین آغاز شده و کارگروه بانوان هم فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: برای اشتغال بهبود یافتگان در استان قزوین اقدامات آموزش و مهارت افزایی در چهار یا پنج مرکز ترک اعتیاد در حال انجام است و پس از برگزاری دوره‌ها گواهی لازم نیز صادر می‌شود و می‌تواند نقش آفرینی داشته باشد.

به گفته این مسئول،در بحث اشتغال لیست‌های افراد مورد نظر تهیه شده و بلافاصله پس از رهایی از اعتیاد مشکل اشتغال آن‌ها برطرف خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.