×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قزوین مرکز تربیت مربیان باغبانی کشور می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین، صبح دوشنبه در دیدار با مددی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اظهار کرد: با راه اندازی این مرکز کلیه مربیان باغبانی کشور توسط سازمان فنی و حرفه‌ای؛ آموزش و ارتقای دوره‌های مهارتی را طی خواهند کرد.

فاطمه خمسه افزود: با توجه به اینکه استان قزوین در کشاورزی پیشرو است دوره‌های فنی و حرفه‌ای بایستی آموزش لازم برای کشاورزان و بهره برداران ارائه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: آخرین یافته‌های تحقیقاتی بخش کشاورزی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی به بهره برداران بخش منتقل شود.

خمسه اضافه کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند با تربیت مربیان خوب؛ انتقال دهنده نوآوری و دستاوردهای جدید بخش کشاورزی باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز ظرفیت بسیار زیادی برای انتقال یافته‌ها و برگزاری دوره‌های فنی حرفه‌ای دارد که با توجه به وجود مربیان و محققان خوب می‌توان از این فرصت برای ارتقا بخش کشاورزی استفاده کرد.

خمسه افزود: ارتباط بخش تحقیقات، ترویج جهاد کشاورزی و آموزش فنی و حرفه‌ای فرصت مناسبی برای ارتقای سطح دانش و مهارت کشاورزان و بهره برداران بخش است.

وی ادامه داد: هدف فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی در انعقاد تفاهم نامه؛ برگزاری دوره‌های ترویجی و آموزشی بمنظور ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان و بهره برداران بخش کشاورزی است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.