×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مرکز دفن زباله محمدآباد در آتش بی تدبیری مسئولان می سوزد/ آتش به جان مرکزی که می توانست طلای سیاه ما قزوینی ها باشد

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در این باره اظهار کرد: آتش سوزی در مرکز دفن زباله محمدآباد که از روز چهارشنبه آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

قدرت اله مهدیخانی افزود: این آتش سوزی در ۱۰ هکتار است که این گستردگی فضا مهار آتش را سخت کرده است.

وی اضافه کرد: برای خاموش کردن آتش از خاک استفاده می‌شود به همین منظور در حال حاضر ۹ دستگاه لودر و کامیون واحد عمرانی شهرداری مشغول به کار هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: برای تسریع در کار، قرار است ۱۰ تا ۱۲ دستگاه ماشین آلات از حمل و نقل راهداری، سپاه، بنیاد مسکن و سایر شهرداری‌ها به کار گرفته شود.

مهدیخانی پیش بینی کرد: تا دو روز آینده آتش به طور کامل مهار شود،با احتساب این دو روز یعنی یک هفته است که مرکز دفن زباله سایت محمد آباد در آتش می سوزد.

به گزارش کافه خبر قزوین، ما قزوینی ها می توانستیم با استفاده از بازیافت طلای سیاه سایت محمدآباد را به سوددهی اقتصادی برسانیم ولیکن به نظر می رسد اگر این سایت یک مسئول شخصی مسئولیت پذیر داشت و شاید اگر مسئولان مربوطه مسئول تر بودند،شاید مرکز دفن زباله محمد آباد همچنان در “آتش بی تدبیری ها” نمی سوخت چرا که مسئولان مربوطه این استان،هیچوقت برای اطفای حریق در چنین شرایطی تمهیداتی نیندیشیده اند و پیگیر اینکه در دیگر استانها و یا کشورها چگونه این ِنوع آتش سوزی رفع می شوند، نبوده اند،وگرنه داستان این آتش سوزی به این اندازه طولانی نمی شد.

هر چند تا پیش از این هم به علت سوءمدیریت‌های انجام شده این مرکز دفن زباله، تبدیل به یک تهدید جدی برای محیط زیست و سلامت مردم شده بود و شهرداری نیز برای حل این معضل هیچ گونه برنامه ای ارائه نداده بود،ولیکن آژیر خطر سایت محمد آباد سالهاست به صدا در آمده است،کافیست مسئولان دستانشان را از روی گوش هایشان بردارند،تا بهتر صدای مردم را بشنوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.