×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مزیت مطلق قزوین، هویت غنی فرهنگی آن است/بیشترین امتیاز را به سرمایه‌گذاران حوزه فرهنگ و هنر می‌دهیم

به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین روز سه شنبه در نشست با مسوولان انجمن ها و تشکل های فرهنگی و هنری استان قزوین افزود: استان قزوین با توجه به جغرافیای قزوین و ذخایر موجود، مزیت های نسبی در همه حوزه ها به ویژه اقتصاد دارد، اما مزیت مطلق استان در حوزه فرهنگ غنی آن است که بی نظیر است. 

محمد مهدی اعلایی با اشاره به تدین و اصالت بی نظیر مردم قزوین خاطرنشان کرد: شاید کسانی که داخل استان هستند قدر آن را نمی دانند؛ اما افرادی که از خارج استان وارد می شوند بیشتر این موضوع و نعمت را درک می کنند. 

این مقام مسئول بیان کرد: نجابت و شرافت انسانی در قزوین و دست نخوردگی فرهنگ آن با توجه به سیر تحولات اجتماعی برای من شعف انگیز است.
 
اعلایی افزود: هنر، نمایانگر فرهنگ عمیق هر جامعه است و امیدواریم بتوانیم تسهیل‌گر امور فعالان این مسیر باشیم. 

به گفته وی، با توجه به حجم دغدغه ها در حوزه فرهنگ و هنر باید به صورت ویژه تر به فرهنگ توجه کنیم و از آن غافل نشویم. 

استاندار قزوین با تاکید بر حضور مسئولان در جمع اصحاب فرهنگ و هنر، گفت: کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر رسالت ما است و باید برای آن برنامه ریزی کنیم که در این راستا نیازمند نگاه هنری و اقتصادی هستیم و باید زیرساخت ها را تهیه کنیم تا هنرمندان تولیدات هنری را قابل بازاریابی و مشتری پسند کنند. 

اعلایی با اشاره به استقبال از سرمایه گذاران در حوزه هنر، افزود: هر شخصی بخواهد در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه‌ گذاری کند بیشترین امتیاز را به آن می دهیم که این امتیاز دادن به مردم است و کمک به هنرمندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.