×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشارکت میلیاردی قزوینی‌ها در رزمایش همدلی

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: با حضور و مشارکت مردم، کمک‌های اهداء شده در رزمایش همدلی از ۱۰ میلیارد تومان گذشت و همچنان شاهد استمرار کمک‌های مردمی در اقصی نقاط استان هستیم.

فرهادی اضافه کرد: تاکنون ۲۶۸ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و ۳۲ هزار و ۱۲۹ بسته غذایی به ارزش بیش از شش میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان کرد: با مشارکت مردم در اقصی نقاط استان ، آشپزخانه‌های مختلفی برای طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان راه اندازی شد که علیرغم برنامه ریزی انجام شده برای راه اندازی ۵۲ آشپزخانه، تعداد آشپزخانه‌ها به ۷۳ مورد رسیده است.

به گفته این مسئول، طبخ و توزیع غذای گرم شهر‌های آبیک، الوند، تاکستان به ترتیب با ۴۵ هزار، ۴۱ هزار، ۲۴ هزارغذا بود و الوند و قزوین به ترتیب با بیش از ۶ هزار و ۴ هزار بسته غذایی توزیع شده در صدر جدول فعالیت‌های این بخش بوده اند.

فرهادی یادآورشد: کار امدادرسانی به نیازمندان همچنان ادامه دارد و کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های اقشار مختلف مردم به نیازمندان است.

منبع خبر : صداوسیما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.