×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ادبی طنز مثلث تمدید شد

به گزارش کافه خبر قزوین،سرپرست معاونت فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، نخستین دوره جشنواره منطقه‌ای ادبی طنز مثلث با حضور پنج استان برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین،نسرین میرزایی افزود: این جشنواره ادبی با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای فرهنگی- هنری، ترویج و معرفی طنز فاخر و همچنین پاسداشت سه چهره‌ ملی طنز کشور “عبید زاکانی، علی‌اکبر دهخدا و اشرف‌ الدین حسینی (نسیم شمال) “در استان‌های قزوین، گیلان، همدان، البرز و زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش شعر و داستان کوتاه و با موضوع آزاد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در بخش شعر می‌توانند حداکثر سه اثر با دو محور نظم یا نثر ارسال کنند، در بخش داستان کوتاه هم ارسال حداکثر سه اثر مجاز بوده و آثار باید در قالب پنج صفحه آ چهار و با فونت ۱۲ باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس  ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام نمایند یا می‌توانند آثار خود را به صورت پرینت شده به دبیرخانه تحویل دهند.

وی در خصوص شرایط آثار ارائه شده، اضافه کرد: آثار داستانی و شعر ارائه شده به جشنواره باید به صورت تایپ شده در نرم افزار ورد به صورت جداگانه کد رهگیری دریافت کرده و در جشنواره دیگری نیز برگزیده نشده باشد.

میرزایی بیان کرد: جوایز جشنواره برای نفرات اول تا سوم در بخش شعر شامل نثر و نظم و داستان کوتاه به جز از تندیس جشنواره و لوح تقدیر به ترتیب مبلغ ۲۰ میلیون، ۱۵ میلیون و ۱۰ میلیون ریال تعیین شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.