×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
میراث قزوین برای مسئولان استان ارزشمند نیست

به گزارش کافه خبر قزوین،پیرو گزارش قبلی مبنی بر اینکه بین جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی استان اختلاف بوده وهست و همین اختلافات موجود و نبود اعتبار سبب شده که فرد سرمایه گذار موزه جهاد کشاورزی دچار آسیب های جدی شود گفتگوی کوتاه با معاون اقتصادی استانداری قزوین صورت گرفت که به شرح زیر است.

معاون اقتصادی استانداری استان اظهار کرد: موزه باغستان قزوین به لحاظ کشاورزی یک فضای خوبی است که این روزها مورد بررسی قرار گرفته است.

عیسی قبادی افزود: جهاد کشاورزی استان موظف است طی نامه ای از دادستان استان درخواست کند که به سرعت به این مساله ورود پیدا کند تا تعیین تکلیف ها انجام شود.

به گفته وی،ارگانهای مربوطه می توانند با سرمایه گذار قرار جدیدی ببندد و یا اگر اختلافی هست از فرد دیگری بخواهند که سرمایه گذار این موزه باشد،در هر صورت ارگانهای مربوطه موظفند هر چه سریع تر تکلیف ها روشن کنند.

در ادامه مرتضی تدین به کافه خبر قزوین اظهار کرد: دادستان قزوین مهلت یک ماهه داده است تا آن موزه تخلیه و برای همیشه تعطیل شود.

به گزارش کافه خبر قزوین، مسئولان، تا زمانی که قدر شهروندان با انگیزه که به هویت شهرعلاقمند هستند را ندانید و میراث قزوین را تعطیل و یا تخریب کنید،چه پاسخی به سبب رفتار و عملکردتان به آیندگان خواهید داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.