×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موسسه فرهنگی هنری ضلع سوم تابان آغاز به کار کرد

به گزارش کافه خبر قزوین،موسسه فرهنگی هنری تک منظوره “ضلع سوم تابان” با پروانه فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را با رویکرد تولید محتوا در حوزه‌های مختلف شروع کرد.

این موسسه تولید محتوا در حوزه خبر و توسعه کسب و کارهای مختلف به صورت تخصصی و با بهره گیری از نیروهای متخصص در جهت رشد، توسعه وموفقیت کسب و کارها گام بر می‌دارد.

ایجاد کارآفرینی برای جوانان متخصص و هنرمند، ارتقای سطح آگاهی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی، جریان سازی و ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، ارائه خدمات مشورتی در زمینه مدیریت امور فرهنگی، هنری، مطبوعاتی و سینمایی و تولید تیزر و فیلم تبلیغاتی، فعالیت در بستر رسانه و معرفی واحدهای تولیدی از جمله اهداف این موسسه است.

موسسه فرهنگی هنری ضلع سوم تابان با داشتن استودیو اختصاصی می‌تواند ضمن تولید محتوا در معرفی کسب و کارها و رشد و ترقی آن‌ها تاثیرگذار باشد.

پخش زنده در پلتفرم‌های آپارات و اینستاگرام، ضبط و تولید برنامه‌های گفت‌و‌گو محور، ضبط و تولید برنامه‌های مجری محور و تولید برنامه‌های خبری از جمله قابلیت‌های این استودیو است.

طراحی صفحات وب، گرافیک، عکاسی، فیلم سازی، برگزاری جشنواره و همایش، پوشش خبری، چاپ و نشر و تولید محتوا از جمله بخش‌های فعالیت این موسسه است.

همچنین موسسه ضلع سوم صاحب امتیاز پایگاه خبری تیتر قزوین و ماهنامه سیاسی و اجتماعی تقاطع نیز می باشد.

مدیر مسئولی این موسسه را سیدمصطفی جعفری سرپرست فعلی خبرگزاری کار ایران “ایلنا”در  استان قزوین بر عهده دارد.

مخاطبان می‌توانند با ورود به لینک های http://www.zelesevoom.ir وhttp://www.z3t.ir و یا تماس با 33341234 و 33341266 با پیش شماره 028 برای آشنایی بیشتر و ارتباط با این موسسه استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.