×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نذر خون در ایام محرم ایثاری برای نجات بیماران/ عزاداران حسینی به پویش نذر خون در ماه محرم و صفر بپیوندید

به گزارش کافه خبر قزوین،ناهید هدایتی،راه اندازی پویش نذر اهدای خون با محور«فرهنگ حسینی و نذر عاشقان» در ماه‌های محرم و صفر در مراکز اهدای خون قزوین، بهانه‌ای خواهد شد تا عاشقان مکتب امام حسین (ع) برای نجات جان بیماران، قدم بزرگی را بردارند.

اهدای خون “اقدام فرهنگی” در راستای ترغیب و تشویق آیندگان

یک شهروند قزوینی به کافه خبر قزوین می گوید: ۶سال مداوم در حال اهدای خون در ماه محرم و صفر است و امیدوار است ضامن سلامت و احیای زندگی نیازمندان شود.

این اهدا کننده جوان ادامه می‌دهد: برای اهدای خون نیاز به تشریفات خاصی نیست و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه های انتقال خون در این اقدام خداپسندانه شرکت کنند.

وی تصریح می کند: در ۲سال اخیر به همراه کودک خود به پایگاه انتقال خون برای اهدا خون می‌آید تا بلکه این اقدام فرهنگی زمینه‌ای برای تشویق و ترغیب فرزندش شود.

پویش “نذر خون” در قزوین راه اندازی می شود

سرپرست انتقال خون استان قزوین در گفتگو با کافه خبر قزوین اظهار می کند: این پویش از روز “تاسوعا” تا اربعین حسینی(ع) در پایگاه‌های اهدای خون قزوین و تاکستان اجرا می‌شود.

مریم مدرسی با اشاره به کاهش ذخایر خونی و همچنین نیاز مستمر مراکز درمانی به خون و فراورده‌های خونی، از هم استانی‌ها خواست تا در طرح نذر خون شرکت کنند.

این مسئول به اهدا کنندگان خون توصیه می کند: برای جلوگیری از تجمع و معطل شدن در صف انتظار در سامانه نوبت دهی الکترونیکی ثبت نام کنند.

سرپرست انتقال خون استان قزوین یادآور می شود: همراه داشتن اصل کارت ملی هنگام اهدای خون الزامی است.

مدرسی با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۳۰۴ نفر در روزهای تاسوعا و عاشورا خون اهدا کردند می افزاید: بهبود یافته‌های کرونا می توانند تا با اهدای پلاسما، سایر بیماران مبتلا به این ویروس را نجات دهند.

وی خبر می دهد: تاکنون ۱۶۰ نفر از هم استانی‌ها در طرح پلاسما درمانی شرکت کرده اند.

به گزارش کافه خبر قزوین،پویش نذر اهدای خون در قالب حضور مردم و انجام فرآیند نجات بخش اهدای خون به عنوان یک کمک مومنانه، در ماه‌های محرم و صفر در سطح مراکز اهدای خون استان قزوین آغاز خواهد شد.

امید است این پویش را که بر اساس قداست بخشی به این کار الهی و انسانی است، به صورت گسترده در جامعه رواج بیشتری پیدا کند تا شهروندان و مردمان کشورمان در نذرهای خود که نیاز به انجام یک کار خیر و خداپسندانه است، اهدای خون و نجات بیماران را نیز لحاظ کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.